085-0494494

CRM Software CRM-software (customer relationship management software) is software die gebruikt wordt om klantgegevens vast te leggen en te analyseren, met als doel relatie met klanten te verbeteren en omzet te verhogen.

Home > CRM Software

CRM Software CRM-software (customer relationship management software) is software die gebruikt wordt om klantgegevens vast te leggen en te analyseren, met als doel relatie met klanten te verbeteren en omzet te verhogen.

CRM software staat voor Customer Relationship Management Software, ofwel klantbeheer software. Gebruikt u nog geen CRM pakket en denkt u verkoop kansen te missen? Besteden uw verkopers nog verloren tijd aan administratieve handelingen? Zoekt ook u regelmatig naar afspraken tussen uw verkopers en uw klanten?

Zomaar enkele redenen waarom bedrijven kiezen om een (nieuw) CRM pakket te implementeren. De adviseurs van IT Selector helpen u graag met CRM software vergelijken, selecteren en implementeren. Zij kennen de leveranciers van CRM software en helpen u de beste partner te vinden.

Vul de CRM keuzehulp in

CRM software leveranciers selecteren

Er zijn honderden CRM leveranciers. Voor sommige CRM software pakketten zijn meerdere leveranciers. Het vinden van de juiste leverancier van CRM software is dan ook niet eenvoudig. Om u te helpen, heeft IT Selector een aantal leveranciers op een rij gezet: bekijk het CRM leveranciersoverzicht.

Het belangrijkste is echter een passend voortraject door een onafhankelijke adviseur waarbij uw kritische bedrijfsprocessen, organisatiecultuur en structuur goed in kaart zijn gebracht. Dit vormt de basis van een succesvolle CRM-implementatie. Doorloop de keuzehulp voor een eerste vrijblijvende kennismaking.

CRM software pakket selectie en implementatie

Voor een optimale ondersteuning van uw verkoopafdeling en een professionele klantenadministratie bestaan veel moderne oplossingen. Maar hoe vindt u de CRM-oplossing die het beste bij u past? Belangrijke selectiecriteria voor het kiezen van een CRM pakket zijn o.a.:

  • Gebruikersvriendelijkheid: is het CRM pakket eenvoudig en laagdrempelig genoeg uw medewerkers? Gebruikersvriendelijke CRM software zorgt voor een betere adaptie van het pakket binnen de organisatie.
  • Branche: is de CRM software geschikt voor de branche waarin u actief bent?
  • Integratie: in hoeverre integreert het CRM met andere software zoals MS Outlook?
  • Kosten: past het kostenplaatje bij de organisatie, wat zijn de kosten bij bijvoorbeeld groei van het aantal gebruikers?
  • Modulariteit: hoe aanpasbaar of rigide is de CRM software? Zijn er modules beschikbaar voor de functionaliteiten die u nodig hebt of moeten er maatwerk modules ontwikkeld worden?
  • Beheersbaarheid: in hoeverre kunt u zelf aanpassingen verrichten in de software, of heeft u voor elke wijziging uw leverancier nodig?

Dit zijn slechts enkele criteria voor de selectie van CRM software. Bekijk het uitgebreidere overzicht voor CRM selectie.Het is essentieel dat goed in kaart wordt gebracht wat de behoeften van uw organisatie. U kunt zich hierin laten bijstaan door een adviseur van IT Selector. Neem contact op voor de mogelijkheden of vul de CRM keuzehulp in.