085-0494494

Home > Vanderlande: Material handling

Deel deze klantcase

Vanderlande: Material handling

08 maart 2017 / Bruno van den Berg / BrixCRM - SugarCRM
Inhoud

Om slagvaardig te kunnen opereren, dient de centrale directie van Vanderlande over actuele bedrijfsinformatie te beschikken. Elke maand leveren de sales- en landenmanagers hun gegevens aan bij het hoofdkantoor. In diverse landen worden verschillende systemen gebruikt om die informatie te verzamelen en door te geven. Een betrouwbaar en actueel overzicht is onontbeerlijk om in de diverse landen goed te kunnen inspelen op de ontwikkelingen in een steeds dynamischer markt. Het is een lastig vraagstuk om al die data geïntegreerd te krijgen in één overzicht.

Een CRM-systeem waar iedereen makkelijk mee kan werken is een goede oplossing. Voor de keuze daarvan zou Vanderlande een selectieprocedure kunnen starten of gewoon een voor de hand liggend softwarepakket kunnen aanschaffen. De eerste optie werkt vertragend; de tweede optie brengt met zich mee dat dan gelijk in licenties moet worden geïnvesteerd. De open source software van BrixCRM bood het derde alternatief.

Lees meer
Download deze klantcase