085-0494494

Blue10

Blue10 helpt organisaties met cloud software voor het automatiseren van administratieve processen, zoals de digitale verwerking van inkoop- en verkoopfacturen, pakbonnen en bonnetjes. Blue10 automatiseert, controleert en geeft context in de administratieve processen van jouw organisatie. Dat maakt Blue10 jouw ideale assistent op de financiële administratie.

Volg deze leverancier

Oplossingen

Blue10 Scan & Herken, MKB en Enterprise

Certificeringen

SOC2 Type2, ISAE 3402 Type 2, Data Pro

Sterke punten

Zelflerende documentherkenning, automatische goedkeurflow, gratis implementatie en support, geen investering, betalen naar gebruik

Branches

Advies en consultancy, Agrosector, Bouw, installatie en infrastructuur, Cultuur en sport, Delfstoffen, Financiële dienstverlening, Gezondheidszorg en dienstverlening, Groothandel en detailhandel, Horeca, ICT, media en communicatie, Industrie, Onderwijs en training, Onroerend goed, Overheid, Persoonlijke dienstverlening en not-for-profit, Vervoer, post en opslag, Water en afval, Zakelijke dienstverlening

Klanten

Happy Italy, Quality Product International, Carrefour Express, McDonald’s, Stichting AAP, Lucardi, Rotterdam World Gateway

Video's

Whitepapers

Klantcases

Meer over Blue10

Factuurverwerking in de cloud: Altijd en overal toegang tot je administratie

Ook als je even niet op kantoor bent, kun je gemakkelijk facturen boeken, controleren en goedkeuren. Heb je thuis een ziek kind of komt er een monteur langs? Heb je een kwartiertje over voor je volgende afspraak of ben je onderweg met de trein? Overal waar je een internetverbinding hebt, heb je toegang tot Blue10.

Niet handmatig overtypen van documentgegevens, maar automatische herkenning

Het overtypen van documentinformatie is verleden tijd. Dankzij OCR worden de belangrijkste gegevens van binnenkomende documenten automatisch herkend. Met machine learning worden patronen in data ontdekt en leert het systeem documentgegevens steeds beter te herkennen.

Onbeperkt aantal gebruikers en administraties: Op één plek online samenwerken

Bij Blue10 kun je een onbeperkt aantal administraties en gebruikers aanmaken. Je hoeft bovendien geen gebruiker te zijn in het boekhoudsysteem om te kunnen werken met Blue10. Daarnaast zijn alle abonnementen inclusief gratis support en hulp bij de opstart van Blue10.

Digitaal rondsturen en goedkeuren van facturen: Automatiseer eenvoudig de goedkeurflow

Geen papieren facturen meer die rondgaan tussen verschillende afdelingen in de organisatie. Met Blue10 worden alle facturen digitaal verwerkt en kunnen facturen snel en eenvoudig digitaal worden goedgekeurd. Zo heb je altijd de volledige controle over de factuurstroom binnen je organisatie.

Meer lezen over de mogelijkheden van Blue10? 

Koppelingen

Blue10 is naadloos geïntegreerd met bekende boekhoudsystemen zoals Exact Online, Exact Globe, AFAS en MS Dynamics NAV, Business Central en Finance & Operations.
Meer lezen over onze koppelingen?  

Neemt contact op met Blue10 Bezoek de website