085-0494494

panel
Home > SuperOffice 2018 Klantenservice benchmarkrapport

Deel deze whitepaper

SuperOffice 2018 Klantenservice benchmarkrapport

20 september 2018 / Jaap Lucas / SuperOffice
Inhoud

Trouwe en tevreden klanten vormen het fundament van elk bedrijf . Zij dragen bij tot een gezond resultaat, brengen nieuwe klanten aan en dienen als referentie voor toekomstige klanten .

Anderzijds kan een ontevreden klant in de wereld van sociale media en web 2 .0 zijn klachten delen met duizenden vrienden, contacten en volgers met alle negatieve consequenties van dien .

Bij de meeste bedrijven weet men hoe belangrijk goede klantenservice is . Uit onderzoek blijkt dat 80% van de ondervraagde bedrijven veronderstelt prima klantenservice te bieden . Opmerkelijk genoeg geeft slechts 8% van de klanten aan dat zij daadwerkelijk prima service krijgen .

Eerlijk gezegd waren we enigszins verrast door deze gegevens . Daarom hebben we zelf een enquête opgezet, om te kijken of deze onderzoeksgegevens kloppen . Het resultaat hiervan is het Klantenservice-benchmarkrapport 2018 .

Lees meer
Download deze whitepaper